Ga naar de inhoud

SNOWMAN CHASE

Met dit spel kun je leerlingen laten oefenen / automatiseren met breuken optellen, aftrekken en vermenigvuldigen geheel in winter thema!

WAT HEB JE NODIG:

* SPELBORD.
* 2 PIONNEN.
* SPINNER.
* UITREKENPAPIER/KLADBLAADJE

HOE WERKT SOWMAN CHASE?

De spelers beginnen beide in een eigen vakje met “start”. Een van de spelers spint met de spinner en beide spelers gaan dat aantal vakjes vooruit. Beide spelers rekenen de som uit. De speler die het grootste getal bij de teller heeft, mag vervolgens nog 2 vakjes vooruit. De speler die als eerste de andere speler ingehaald heeft, wint.

Klik op de afbeelding hieronder om naar het product te gaan.

BREUKEN OPTELLEN TOT 1
GESCHIKT VOOR GROEP 6/7/8
BREUKEN AFTREKKEN TOT 1
GESCHIKT VOOR GROEP 6/7/8
BREUKEN VERMENIGVULDIGEN
BREUK X BREUK
GESCHIKT VOOR GROEP 7/8

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *