Ga naar de inhoud

PARTY HOP: KEERSOMMEN BEGRIPSVORMING

NIEUW! Party Hop! Met dit spel kun je leerlingen laten oefenen / automatiseren met de begripsvormingsfase bij keersommen. Er is een variant met het groepjesmodel en een variant met het rechthoekmodel. Hieronder lees je hoe het werkt en vind je de link naar de producten.

WAT HEB JE NODIG:

* spelbord
* kaartjes
* pionnen
* spinner
* antwoordenblad / wisbordje

HOE WERKT PARTY HOP?

Iedereen begint in het vakje start. De kaartjes worden (eventueel geschud) op een afpakstapel gelegd. Iedere speler draait met de spinner of gooit met dobbelsteen en gaat het aantal ogen vooruit. Kom je op een vakje waar een feesthoedje in afgebeeld staat, dan pak je een kaartje van de stapel. Je noemt het antwoord of schrijft het op het antwoordenblad / wisbordje. Is het antwoord goed, dan mag de speler het kaartje houden. Is het antwoord fout, dan wordt het kaartje onderop de stapel gelegd. Kom je op een vakje waar een handeling op staat, dan voer je deze uit. Kom je op een vakje waar een cadeautje in staat, dan mag je een kaartje kiezen uit de stapel. Voor ieder goed antwoord is 1 punt te verdienen. De speler die aan het eind de meeste punten heeft verzameld, wint.

Klik op de afbeelding hieronder om naar het product te gaan.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *